کانال تلگرام

عضو کانال تلگرام کتاب فارسی شوید

دانلود کتاب تاکتیک‌های بازاریابی اینترنتی

۶ آذر ۱۳۹۴
بدون نظر

یکی از مهمترین مهارت‌های انسان امروزی در این فضای پیوسته در حال تغییر و حرکت، باید مهارت پیوسته آموختن باشد. در دنیای ما آنقدر دانش و شرایط و فضا به سرعت تغییر می‌کند که نمی‌شود برای آموختن هر چیزی زمان زیادی در نظر گرفت. به راستی بی‌سوادان قرن ۲۱ کسانی نخواهند بود که خواندن و نوشتن نمی‌دانند بلکه کسانی هستند که نتوانند یاد بگیرند و یاد بدهند و آنچه را که فرا گرفته‌اند فراموش کنند. برای نیل به بازده بالا باید با برنامه در مورد آموزش سرمایه گذاری شود.
شایان ذکر است اگر آموزش را هزینه به حساب آوریم هنگام مواجه شدن با کمبود بودجه و مشکلات مالی بودجه آموزش جزو اولین بودجه‌هایی است که کاهش می‌یابد و یا حذف می‌گردد! اما اگر علم و تخصص را مهمترین سرمایه تلقی کنیم حتی در سخت ترین شرایط مالی هم اگر بودجه آموزش بازاریابی افزایش نیابد حداقل کاهش نخواهد یافت.
بازاری‌های با تجربه می‌گویند: «آخر کلک، صداقت است» به عبارتی آنها تأکید دارند هر چقدر هم کسی سعی کند با کلک موفق شود دست آخر به این نتیجه می‌رسد که هیچ ابزاری به اندازه صداقت و شرافت مسیر موفقیت را هموار نمی‌کند. بپذیریم که برندهای بزرگ و موفق جهانی به قولشان پای‌بند بوده‌اند. آنها سعی نکرده‌اند با وعده‌های بی‌پایه یا کیفیت نامناسب و خدامات ناقص موفق شوند. آنها رمز موفقیت را در خوشنامی یافته‌اند. بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی درون‌گرا چیزی است که در این قرن بدان نیاز داریم.
بازاریابی آنلاین یا به عبارتی دیگر بازاریابی اینترنتی، یک نوع بازاریابی نوین است که دارای گستردگی بسیار زیادی است، این مقوله در اصل شاخه‌ای از بازاریابی کلی سازمان محسوب می‌شود که با راهکارهایی از قبیل: سئو و بهینه سازی وب سایت، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و یا بازاریابی موبایلی و دیگر راهکارها در راستای استراتژی‌های شما حرکت می‌کند. معمولا بازاریابی اینترنتی تلفیقی از تمامی این راهکارها می‌باشد یا به عبارتی دیگر هر یک از این موارد پازلی اینترنتی است. بسیاری از بازاریابان بودجه‌های بازاریابی خود را بر روی وب سایت در سال‌های اخیر تعییر داده اند.
بازاریابی آنلاین به شما اجازه می‌دهد که مخاطبان خاص هدف گذاری شده را به راحتی پیدا کرده و برعکس بازاریابی سنتی، بازگشت سرمایه داشته باشید.
دیدگاهی که در این میان وجود دارد این است بازاریابی با چه هزینه‌ای و با چه سرعتی باید انجام گیرد؟
در این کتاب شما با دیدگاه‌های بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می‌شوید و سؤالاتی که شما به عنوان یک مدیر کسب و کار دارید را جواب می‌دهیم.
این کتاب کوچک اما ارزشمند در عین اینکه کوشیده است نکات تکنیکی و کاربردی در بازاریابی اینترنتی را به شما آموزش دهد در جای جای آن اخلاق حرفه‌ای و تخصص و اصول اثر بخشی این تکنیک‌های ارزشمند را برایمان خاطر نشان کرده است.
در این کتاب سعی شده است تمامی موارد مورد نیاز شما در جهت تاکتیک‌های بازاریابی رعایت شود تا شما با صرف فقط یک ساعت زمان با این تاکتیک‌ها بیشتر آشنا شوید. کتاب حاضر را به دقت باید چندین بار مطالعه کرد تا بتوان با مفاهیم اساسی تاکتیک‌های بازاریابی اینترنتی و توسعه کسب و کار خود در اینترنت را به خوبی لمس کرد.

تاکتیک‌های بازاریابی اینترنتی

مشخصات کتاب؛
نام مؤلف/گردآورنده: حسن قلی زاده
تعداد صفحات: ۴۰ صفحه
لینک دانلود مستقیم
لینک دانلود کمکی

لینک کوتاه مطلب

http://ketabfarsi.ir/?p=7437