کانال تلگرام

عضو کانال تلگرام کتاب فارسی شوید

دانلود کتاب راز پرونده مختومه

4 بهمن 1393
۲ نظر

رمان‌های پلیسی/جنایی یکی از سبک‌های معروف نویسندگی است که طرفداران بسیاری نیز دارد. بسیاری فیلم‌های جنایی تاریخ سینمای جهان همچون شرلوک هلمز از روی سبک داستان‌های جنایی نوشته شده‌اند.
سبک جنایی معمولا روایتگر اتفاقاتی مثل قتل، توطئه سیاسی و ترور می‌باشد که پای کاراگاه یا وکیل را به داستان باز می‌کند.
آگاتا کریستی نیز یکی از جنایی نویسان معروف می‌باشد.
شما خواننده گرامی نیز اگر به سبک جنایی علاقه دارید می‌توانید کتاب‌های دیگر این نویسنده را در این صفحه ببینید. (بیشتر…)

دانلود کتاب راز پرونده مختومه

دانلود رمان قتل در قطار سریع‌السیر شرق

21 آذر 1393
یک نظر

رمان «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (به انگلیسی: Murder on the Orient Express) نام رمانی پلیسی/جنایی از نویسنده معروف جنایی نویس «آگاتا کریستی» می‌باشد.
این کتاب که از مجموعه داستان‌های پوآرو می‌باشد که در یکم ژانویه ۱۹۳۴ در بریتانیا و در همان سال در آمریکا منتشر شد. (بیشتر…)

دانلود رمان قتل در قطار سریع‌السیر شرق

دانلود رمان سایبان مرد قاتل

6 آبان 1392
بدون نظر

مقدمه مترجم
شاید بتوان با اطمینان خاطر، ادعا کرد که خانم آگاتا کریستی بزرگترین، ماهرترین و مشهورترین جنایی‌نویس نه تنها در قرن معاصر بلکه در تاریخ کتب جنایی می‌باشد!
قدرت خلاقیت ذهنی او در خلق داستان‌های پیچیده تمامی نویسندگان دیگر در این زمینه را تحت الشعاع قرار داده است.
در این مقدمه قصدم بیان زندگینامه این نویسنده را ندارم بلکه بیشتر مایلم تحلیل مختصری از کارهای وی ارائه بدهم تا خواننده با ذهنی روشن به خواندن کتاب بپردازد و بهره بیشتری ببرد.
۱. برخلاف نظر بسیاری از تحلیل‌گران، آگاتا کریستی نویسنده‌ای است صاحب سبک و همین سبک وی است که موفقیت و شهرت را برایش به ارمغان آورده است.
۲. نحوه داستان‌گویی او به نحوی است که خواننده از همان ابتدا جذب داستان می‌شود و تا کتاب را به آخر نرساند نمی‌تواند آن را کنار بگذارد! او داستان‌ها را از جایی ساده شروع می‌کند و بعد وقوع جنایت به پیچیدگی خاصی می‌رساند و در صفحات آخر آن را به اوج می‌رساند.
۳. او در طول کتاب خواننده را درگیر ماجرا می‌کند و از هر انسانی کاراگاهی می‌سازد و همه را به تفکر و تعمق وامی‌دارد، احساس مسئولیت را در وجود او می‌کارد و او را دستیار کاراگاه اصلی کتاب می‌کند … .
در آخر باید به خواننده محترم گوشزد کنم که کتب آگاتا کریستی در وحله اول برای سرگرمی نوشته شده است. این کتاب‌ها که خیلی روان هستند در هر محل و حالتی قابل خواندن هستند و محتاج تمرکز ذهن یا تفکر خاصی نیست. (بیشتر…)

دانلود رمان سایبان مرد قاتل

دانلود رمان خانه کج

30 بهمن 1391
یک نظر

«آگاتا کریستی» جنایی نویس نامدار انگلیسی شیفته جهان بی گناه است. او چندین بار به ایران سفر کرده و طی مصاحبه ای گفته من همیشه در کار نوشتن بودم و الآن بیش از ۵۰ سال است که کتاب های پلیسی می نویسم. این کتاب یکی از آثار ویژه و مورد علافه نویسنده است بطوری که همیشه نویسنده درباره خانه کج می گفت این کتاب یکی از بهترین کارهای من است. خانه کج واقعا اثری دلپذیر است. خواننده وقتی کتاب را می خواند اصولا پی می برد که این کتاب با تمام آثاری که با سرعت و عجله فرق می کند. (بیشتر…)

دانلود رمان خانه کج