دانلود کتاب آموزش تجارت الکترونیک
مقدمه
مطالعات اخیر نشان میدهد که ۳۰درصد از مخاطبین سایتهای تجاری الکترونیکی، بخش Shopping Cart را بصورت ناتمام رها میکنند. از طریق تحلیلهای وب میتوان سرنخهای این درصد بالا را به دست آورد. امروزه در جوّ دشوار کاری، شرکتهایی که کالاهای خود را بصورت آنلاین به فروش میرسانند، خود را در رقابتی برای هرچه تأثیرگذارتر کردن وبسایت هایشان مییابند و در راستای این هدف، برای انجام اقدامات روبه رشد، از تحلیلهای وب استفاده میکنند (نوعی فناوری که الگوهای استفاده از سایت را کنترل و گزارش میدهند) این کار موجب میشود به درک بهتری از شرکتها میتوانند از گردآوری چنین تحلیلهایی در بهبود بخشیدن سایتهایشان برای افزایش وفاداری مشتریان و هرچه بیشتر کردن فروش استفاده کنند. تمام این روند به یک عملیات بحرانی برای چگونگی عملکرد خرده فروشان تبدیل شده است.
کتاب «آموزش تجارت الکترونیک» به مدیران سایتهای تجاری، نکاتی در بهبود جذب مشتریان یادآوری خواهد کرد.
فهرست عناوین کتاب؛
– بررسی ترافیک
– تغییر نتایج
– اصول و مبانی مهم
– تنها ترافیک کافی نیست!
– بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی
و … .