کانال تلگرام

عضو کانال تلگرام کتاب فارسی شوید

دانلود کتاب روش‌های ساده برای تناسب اندام

۲۴ خرداد ۱۳۹۴
بدون نظر

به گفته دانشمندان با چند روش ساده می‌توان بدنی متناسب داشت؛
– نمک غذای خود را کم کنید: مقدار نمک مورد نیاز بدن در روز کمتر از ۲.۵ گرم است. نمک زیاد باعث می‌شود، بدن آب بیشتری طلب کند و با پر کردن معده از آب، حجم معده افزایش می‌یابد و در نتیجه باعث چاقی می‌شود.
– کربوهیدرات‌ها را تغییر دهید: کارشناسان تغذیه با رژیم‌های سخت لاغری که تمام کربوهیدرات‌های مورد نیاز بدن را حذف می‌کنند، مخالف هستند و معتقدند که با استفاده از حبوبات و با مصرف کلم و سیب می‌توان کربوهیدرات مورد نیاز بدن را تأمین کرد.
در ادامه این کتاب با نکات بیشتری در مورد تناسب اندام آشنا خواهید شد. (بیشتر…)

دانلود کتاب روش‌های ساده برای تناسب اندام

دانلود کتاب 101 نکته تناسب اندام

۸ اسفند ۱۳۹۲
بدون نظر

تناسب اندام به معنای لاغر بودن، داشتن کمر باریک یا عضلات حجیم نیست. بلکه ترکیبی از شاخص‌هایی است که ما را قادر می‌سازد از تمام توانایی‌های بالقوه خود در فعالیت‌های شدید بدنی استفاده کنیم.
تناسب بدنی عملکرد قلب، شش‌ها و ماهیچه‌های بدن را شامل می‌شود و بطور ویژه ظرفیت قلبی – ریوی، نیروی عضلانی، استقامت عضلانی و انعطاف را مورد توجه قرار می‌دهد. بعلاوه تناسب بُعد روانی و احساسی ما را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. از آنجایی که آنچه بدن ما انجام می‌دهد روان و افکار ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اگرچه تناسب بدنی و سلامتی همدیگر را تحت تأثیر قرار می‌دهند، اما یکسان نیستند. یک انسان سالم می‌تواند به دلیل نداشتن فعالیت ورزشی از نظر بدنی متناسب نباشد. از طرف دیگر فردی که از نظر بدنی متناسب است، ممکن است (به دلیل عدم سلامتی کامل) نتواند فعالیت روزانه خود را به خوبی انجام دهد. (بیشتر…)

دانلود کتاب 101 نکته تناسب اندام