کانال تلگرام

عضو کانال تلگرام کتاب فارسی شوید

دانلود کتاب اوهام

24 فروردین 1393
بدون نظر

«اوهام» یک اثر داستانی است که از نگاه انسان به مسأله «فاویسم» یا ترس‌های موهوم می‌پردازد.

باز نیمه شب عجیب از راه رسید. باد هولناکی سراسر خانۀ وحشت را فرا گرفت. همه چیز در دهان سکوت بلعیده شده بود. درخت‌ها از خوف می‌خواستند پا دربیاورند و تاخت و تاز کنند. هوا سرد و مه آلود بود. برف سنگینی می‌بارید و منظره از دوردست شکل عجیبی داشت. طلسمی سنگین آن را قفل و زنجیر کرده بود!

(بیشتر…)

دانلود کتاب اوهام

دانلود رمان پارک ژوراسیک

5 آبان 1392
۲ نظر

رمان پارک ژوراسیک، یکی از برترین رمان‌های علمی تخیلی قرن حاضر می‌باشد که به زبان‌های مختلفی ترجمه گردیده و با استقبال زیاد خوانندگان روبرو شده است. از روی همین اثر فیلمی به نام پارک ژوراسیک در سال ۱۹۹۳ توسط کارگردان نامدار هالیود استیون اسپیلبرگ ساخته شد که سال‌ها عنوان پرفروش‌ترین فیلم را در اختیار داشت. در پارک ژوراسیک ما شاهد بازگشت دایناسورها و ماجراهای زیبایی که بوقوع می‌پیوندد خواهیم بود. (بیشتر…)

دانلود رمان پارک ژوراسیک

دانلود رمان قصر مرموز

2 مهر 1392
۲ نظر

موریس لبلای، رمان نویس فرانسوی در سال ۱۸۶۴ متولد شد. وی نویسندگی را از ۱۸۹۲ با نشر قصه و پاورقی در روزنامه آغاز کرد. پس از آن رمان‌های «آرمل و کلود» را در ۱۸۹۷ و «لب‌های بهم پیوسته» را در ۱۸۹۹ انتشار داد.
رمان‌هایی در تحلیل روانی آرسن لوپن را منتشر کرد و بوسیله این رمان قهرمانی را آفرید که بی‌آنکه جنبه اساطیری به قدرتی مافوق بشری داشته باشد، محبوبیت عظیم و جهانی به دست آورد.

کتاب حاضر یک داستان تخیلی / ترسناک می‌باشد که در ۱۰ بخش جمع‌آوری شده است؛
– قرار داد اگوی
– از سزار تالوپن
– برج فرفوسه
– بازشو
– گنج پادشاهان فرانسه (بیشتر…)

دانلود رمان قصر مرموز

دانلود رمان سفر به سیارات ناشناخته

1 شهریور 1392
بدون نظر

رابرت سیلوربرگ، نویسنده آمریکایی سبک‌های علمی/تخیلی و خیال‌پردازی است. وی در زمان دانشجویی برای مجلات دانشجویی قلم می‌زد. اما در پی فارغ‌التحصیل شدن، نویسندگی را به عنوان شغل اصلی خود پی‌گرفت. از جمله آثار مشهور او می‌توان به فرزندان ناتنی زمین و شبانگاه (مشترک با آیزاک آسیموف) اشاره کرد. داستان‌های وی به کرات، برنده جوایز هوگو و نبیولا شده‌اند. این کتاب در سال ۱۳۶۹ چاپ و منتشر شده بود. (بیشتر…)

دانلود رمان سفر به سیارات ناشناخته