کانال تلگرام

عضو کانال تلگرام کتاب فارسی شوید

دانلود کتاب قدرت نامحدود

5 اسفند 1394
بدون نظر

آنتونی رابینز بیش از نیمی از عمرش را صرف کمک به مردم برای پیشبرد اهداف و موقعیت‌هایشان کرده است. با توجه به راهنمایی مردم در امر اجراء، او مؤسس و رئیس شرکت آنتونی رابینز است. این شرکت‌ها برای کمک به مردم در دستیابی به مهارت‌های فردی و شخصی بسیج شده‌اند.
آنتونی رابینز برای این شرکت‌ها به عنوان یک مشاور فعالیت می‌کند از جمله شرکت‌های مک دونالد داگلاس، ارتش آمریکا، تیم حرفه‌ای ورزشی، شرکت لس آنجلس کینگ و تیم ورزشکاران المپیک. رابینز به عنوان عضوی در چنین ارگان‌هایی فعالیت می‌کند و در ارگان‌های زیادی به عنوان مشاور فعالیت دارد.
علاقه شدید رابینز، ساختن دنیا به شکل یک مکان خاص برای کمک به افراد در پیشرفت اهداف و سرنوشت‌شان است. رسیدن به هدف، رهایی از نگرانی‌های مالی، جسمی و تأسیس شرکت‌های بزرگ برای جامعه و کشورش از بزرگترین آرزوهای اوست.
در طول سال‌ها او خالصانه انرژی و سرمایه خود را برای این نیاز صرف کرده و در سال ۱۹۹۱ او یک مؤسسه تأسیس کرد تا به بچه‌های یتیم، افراد بی‌خانمان و زندانی‌ها کمک کند.
این کتاب در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. وی با نوشتن این کتاب قصد معرفی قدرت نامحدود انسان را دارد. همان قدرتی که رابینز را به درجات بالایی از موفقیت در زندگی هدایت نمود. (بیشتر…)

دانلود کتاب قدرت نامحدود

دانلود کتاب راز موفقیت

28 فروردین 1392
بدون نظر

کتاب پیش رو نوشته آنتونی رابینز می باشد که در آن به خواننده راه حل هایی پیشنهاد می شود تا بتواند آنچه را که دوست که دارد بدست آورد و ضمن اینکه آنچه را که دارد حفظ کند. این کتاب راهنمایی عملی برای موفقیت های فردی در طول زندگی می باشد و نوشته های آن از منابع معتبر جهان سرچشمه می گیرد. (بیشتر…)

دانلود کتاب راز موفقیت