کانال تلگرام

عضو کانال تلگرام کتاب فارسی شوید

بیندیشید و ثروتمند شوید | نوشته ناپلئون هیل

15 اسفند 1395
۷ نظر

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید راه دست‌یابی به موفقیت را به ما نشان داده است؛ موفقیت در کسب ثروت و رسیدن به تعالی روحی و روانی که ارزشی بالاتر از ثروت دارد. این یک کتاب بی‌نظیر است؛ با الھام از «اندرو کارنگی» که سال‌ھا پیش رمز موفقیت خود را برای ناپلئون ھیل شرح داد این کتاب به رشته تحریر درآمد.
ناپلئون ھیل عمری را به تحقیق و بررسی گذراند تا پیام اشخاص موفق را به گوش دیگران برساند. ھزاران نفر فلسفه مشھور این کتاب را برای رسیدن به غنا و ثروت در خدمت گرفتند.

رمز موفقیت در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

رمز موفقیت در این کتاب زمان و مکان نمی‌شناسد. فلسفه و فرمول‌ھای اسباب موفقیت برای ھمه کسانی که خواھان ثروت مادی و معنوی ھستند تشریح شده است. در این کتاب با اعجاز ھدایت خویشتن، برنامه ریزی سازمان یافته، نقش ھمکاران و … آشنا می‌شوید.
توجه داشته باشید که توانگری تنھا با معیار پول سنجیده نمی‌شود، بلکه ارزش دوستی‌ھای ادامه‌دار، مناسبات خانوادگی و احساس درک ھمدلانه میان ھمکاران، با مادیات قابل مقایسه نیست. فلسفه مندرج در این کتاب شما را برای رسیدن به این ثروت‌های معنوی آماده می‌سازد ولی تنھا کسانی می‌توانند به این مھم برسند که از آمادگی کافی برخوردار باشند.
استفاه از فلسفه بیندیشید و ثروتمند شوید زندگی شما را متحول می‌سازد. نه تنھا از فشارھای روانی و مشقات زندگی شما می‌کاھد، بلکه شما را برای دستیابی به تنعم و انباشت ثروت آماده می‌سازد.

[purchase_link id=”9189″ text=”خرید” style=”button”]

بیندیشید و ثروتمند شوید

مشخصات کتاب؛
نام مؤلف/گردآورنده: ناپلئون هیل
تعداد صفحات: ۱۶۷ صفحه

لینک کوتاه مطلب

http://ketabfarsi.ir/?p=8196
  • سلام دوست عزیز
    من درافغانستان زندگی می کنم چطور می توان از کتابهای ارزشمند شما ازستفاده کنم میشه کمکم کنید .
    با تشکر از شما دوست عزیز

  • با سلام و خسته نباشید. من در آلمان زندگى میکنم چطور میتونم از کتابهاى شما استفاده کنم ممنون میشم اگه کمکم کنید. با تشکر

  • کتاب از نثر و ترجمه ضعیفی برخوردار است ولی همین مقدار تلاش در اشاعه فرهنگ سخت کوشی و باور توانایی خویش ، قویا قابل تقدیر و تشکر است

  • 🙏

  • سلام.خیلی خیلی ممنونم از شما چقدر سرعت دانلود بالا است در عرض چند ثانیه کتاب دانلود کردم.خدا خیرتون بده

  • بسیارمجموعه فوق العاده ای تشکیل دادید ولی جابرای بهتراز بهترین شدن هست

  • سپاس از زحماتتون