کانال تلگرام

عضو کانال تلگرام کتاب فارسی شوید

دانلود کتاب افکار معجزه گر

30 آذر 1394
بدون نظر

انسان موجودی لذت طلب، شاد و مثبت اندیش است ولی غبار شخصیت که بر ذاتش نشسته این امکان را از او سلب می‌نماید. متأسفانه انسان بیشتر به شخصیت خود چسبیده است تا به ذات خود. برای تغییر اندیشه‌ها و افکار و اصولا هر نوع دگرگونی در زندگی نخست باید گفتگوهای درونمان را درباره آن تغییر دهیم. اندیشه‌ها و وردهای درونی بسیار قدرتمند هستند. تغییرات اساسی فقط با تغییر افکار و با بمباران دائمی ذهن با کلمات و جملات تأکیدی مثبت امکان پذیر می‌گردد.
ما مرتبا با مرور امیال و افکار و تکرار وردهای درونی به حافظه و ضمیر ناخودآگاهمان خوراک می‌دهیم.
از کارهای مهمی که می‌توانیم در این دنیا انجام دهیم رهایی روح از بند ذهن و ذات از بند شخصیت است؛ ولی قبل از شروع این کار باید لزوم آن را در خود احساس کنیم. ما باید به دنبال تغییرات عمقی و ریشه‌ای در خود باشیم. ذهن باید توسط فراتر از ذهن تغییر کند؛ یعنی توسط من، ذات یا روح. در اینجا مهمترین پیام‌ها و اصول انسان شناسی، خودشناسی و خودسازی که توسط روانشناسی و عرفان بیان شده است را به صورت عبارات تأکیدی مثبت درآورده‌ام تا بتوانیم با تکرار آنها در خود تغییرات مثبتی به وجود آوریم.
یادآوری این نکته نیز ضروریت که ما در هر لحظه می‌توانیم احساسات منفی یا مثبت را در خود به وجود آوریم. پس در تمامی لحظات باید از تصمیمی که گرفته‌ایم آگاه باشیم و این عبارات را چندین بار در روز تکرار کنیم.

افکار معجزه گر

مشخصات کتاب؛
نام مؤلف/گردآورنده: نصرت اله جاوید
تعداد صفحات: ۸۹ صفحه
دانلود کتاب افکار معجزه گر

لینک کوتاه مطلب

http://ketabfarsi.ir/?p=7507